torsdag 5. juli 2012

Storsjöcupen 2012 Egge - Meldal 4-2




I dag hadde vi trua, men Sindre og Marius er skadet og må stå over.
Fint vär og alle er i kjempehumör.

Förste gang vi spiller på Torvallen. En flott bane, flott gress. Kiosk og alle fasiliteter.

Vi er mange Egge folk her og vi gleder oss til kamp. Solkremen må taes i bruk flittig i dag.

Flott at det er innfört Fair Play hilsen för og etter kamp.




1.omgang
2.min. Kjæmpesjanse Rasmus
4.min. Vegard til Eirik H. Hedding , men keeper til Meldal redder.
6.min. Stor sjanse, Eirik S. Går til Corner.
7.min. Corner fra høyre, men ingenting.
7.min. Raid av Meldal, avsluttes med skudd på mål fra høyre.
13 min. Sondre H. dribler seg igjennom på venstre side, slår ballen til Eirik S. som setter den sikkert i mål.
15.min. Skudd av Eirik S., litt over til høyre.
16.min Corner fra høyre, men vi får ikke noe ut av den.
19.min. Pål Ivar raider, avslutter med skudd rett over tverrligger.
23.min. Corner høyre, men intet mål.


PAUSE 1-0
Guttene fra Meldal virker slitne.


2. omgang
30.min. Flott angrep, avsluttes med skudd av Kalle, men keeper redder.
34.min. Tull i forsvaret som Meldal utnytter, og de får mål.
35.min. På venstreside Andreas får lagt inn, Kalle får ”skyvd” ballen i mål.
37.min. Eirk H. raider fra venstre slår inn, en nesten ferdigscoret ball til Andreas, som setter foten til. Ett hærlig angrep.
45.min. Nok en gang tull og kommunikasjonssvikt i forsvaret som Meldal utnytter og setter ballen i mål.
49.min. Kjempesjanse av Kristoffer, men utenfor.

Vi takker Meldal for en fin og fair kamp og ønsker dem lykke til videre i Storsjøcupen.

Guttene föler seg trygge og de virker ikke slitne.
Når har vi vunnet gruppa og sluttspillet begynner med 1/8 finale i morgen kl. 15:30 mot Aliance eller Heimdal.

Men, i neste kamp må sjansene utnyttes og kommunikasjonen väre på plass.


HEIA EGGE !!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar