onsdag 4. juli 2012

Storsjöcup 2012 Neset FK - Egge 1-3

Regn og +14 grader var ikke särlig oppladning til kampen.
1.omgang
Kampen kom i gang med en gang, men guttene la seg veldig bakpå. Dette ble noe usikkert over laget.
Så det skjedde ikke så mye i 1.omg.
3min. Frispark til Neset, ufarlig.
5min. Frispark til Neset, ufarlig
13 min. Langt utspark fra Neset sin keeper, kommunikasjonssvikt hos guttene, ballen havnet til en spiller fra Neset som kunne sette den sikkert i mål.
22 min. Vegard til Rasmus, på en touch til Tobias som satte den sikkert ved høyre stolpe og ett flott mål. Hærlig å se Rasmus og Tobias spille på samme lag
PAUSE 1-1
2. omgang
Nå skulle det spilles mer offensivt.
30.min. Fint angrep, som Marius satte sikkert i mål.
37.min. Vegard i midten til Kalle. Kalle satte den sikkert i mål.
42.min. Flott angrep på venstre side. Avsluttet med at Kalle skøt, men like utenfor.
43.min. Corner fra høyre, men ingen mål.
45.min. Corner fra venstre, men ingen mål.

Vi takker Neset for en fin og fair kamp og ønsker dem lykke til videre i Storsjøcupen.
HEIA EGGE !!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar