tirsdag 3. juli 2012

Storscjcup 2012 Egge - Alnö 2-1

Vi gikk til kampen med trua, men vi viste at Alnö ledet 1.divisjon i Sundsvall området. 1.omgang
De første 5 minuttene gikk kampen i bra fart frem og tilbake. 6 min. Marius drar seg igjennom på høyre side og scorer ett hærlig mål.
12. min. Corner fra høyre, men guttene fikk ingenting ut av dette.
13. min. Corner fra høyre, men guttene fikk ingenting ut av dette.
16. min. Alnö frispark fra 20 meter, men helt ufarlig.
18. min. Sindre gult kort, helt uforståelig.
20 min. Alnö frispark fra 30 meter, kom seg igjennom og scoret mål.
22 min. Eirik S. skudd i tverrligger.
PAUSE 1-1
2.omgang
29. min. Kjempesjanse Eirik S. til Kalle, men keeper redder.
30 min. Gutan presse på og har overtaket.
41 min. Frispark fra 25 meter. Gult kort til spiller fra Alnö. Sindre prøvde seg, men like utenfor.
42 min. Corner fra venstre, men gutan fikk ingenting ut av den.
45 min. Corner fra venstre, skudd redning   på strek av en utespiller fra Alnö. Vi mener ballen var over målstreken, men det er jo dommeren som dømmer J
46 min. Sondre H. kommer seg igjennom på venstre side, skudd men keeper redder.
47 min. Gutan prøver å ta ut det siste, denne kampen vil de vinne !!
48 min. Frispark, Sindre legger ett fint frispark, skudd på mål, retur Sondre H. dundrer ballen i mål.
49 min. 30 sek. Kampen blåses av.
Guttene kom godt i gang og var inne i kampen med det samme. Vi følte at vi hadde ett lite overtak i hele kampen. Lasse stod meget bra i mål.
Vi takker Alnö for en fin og fair kamp.
HEIA EGGE !!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar